plannen van de reis - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Monique - WaarBenJij.nu plannen van de reis - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Monique - WaarBenJij.nu

plannen van de reis

Door: moniquexxpj

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Mei 2010 | Nederland, Drachten

Vanaf gisteren is onze vakantie bestemming bekend, we gaan naar het reuzengebergte in Tsjechie voor een kleine week.
Kijk er naar uit om deze nog onbekende reis te maken met Petra samen.
Wat we in ieder geval weten is dat de natuur daar heel mooi is en dat het midden in het bos ligt.
Het plannen van alle dingen en het bekijken van de route is op zich al een hele belevenis waar we veel lol bij hebben.
Vandaag hebben we dingen van het internet afgehaald om wat te leren over de streek en wat er daar kunnen doen.
Petra heeft nu al de kriebels in haar buik en kan van opwinding haast niet meer slapen (hihihihihihihihihi).
Morgen gaan we een kaart van Tjechie halen en verdere plannen maken.

• 30 Mei 2010 - 17:48

Petra:

een super berichtje ik verheug me heel erg op onse vakantie ik kan niet wachten tot het zo ver is en ik ga je vakantie geven die je niet gauw zal vergeten jij hoeft allen maar te genieten

veel liefs je lieve dochter petra

• 30 Mei 2010 - 17:51

Hobbe:

Ik hoop dat jullie heel veel plezier hebben daar